سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی دبی (VARA) دستورالعملهای نظارتی جدیدی را در مورد بازاریابی، تبلیغات و ترویج دارایی های مجازی در 25 آگوست منتشر کرده است.
خبرگزاری محلی گلف نیوز گزارش داد که VARA، در این قوانین، به همه اشکال توسعه، ارتباطات و تبلیغات، انتشار اطلاعات، ایجاد آگاهی، تعامل با مشتری و درخواست سرمایه گذار اشاره کرده است. این دستورالعملها از همه ارائهدهندگان خدمات دارایی مجازی محلی (VASP)، از جمله پلتفرمهای تبلیغاتی، میخواهد که قصد تبلیغات خود را آشکارا نشان دهند تا از صحت آن اطمینان حاصل شود و مشتریان بالقوه را گمراه نکند.