آکادمی مزدکس
پلتفرم مزدکس
/

حضور مزدکس در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس ۲۰۲۲

در رویداد بین المللی جیتکس 2022 که یکی از رویدادهای تاثیرگذار حوزه فناوری به حساب می آید، پلتفرم حرفه ای کریپتو مزدکس نیز حضور دارد.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در خاورمیانه است. این نمایشگاه هر ساله در فصل پاییز از سال ۱۹۸۱ میلادی در شهر دوبی برگزار می شود و متخصصان این حوزه را دور هم جمع می‌کند.
امسال مزدکس در راستای گسترش فعالیت های خود و زمینه سازی برای توسعه خدمات، در این رویداد از طرف سازمان توسعه و تجارت ایران اعزام شده است.
مزدکس در بخش North Star ، که قبلا با نام جیتکس فیوچر استارز (GITEX Future Stars) شناخته می‌شد در حوزه بلاکچین به عنوان نماینده ایران حضور دارد.
جامعه هدف این نمایشگاه، استارت‌ آپ‌ های سراسر جهان است و به آن‌ها فرصتی کم‌نظیر برای ارتباط با سرمایه‌گذاران بین‌المللی می‌دهد. در این رویداد، استارتاپ‌ها به بیش از 400 شرکت سرمایه‌گذار دسترسی دارند. علاوه بر آن، این نمایشگاه میزبان بیش از 800 کسب و کار نوپا از ۷۵ کشور جهان، در کنار برندهای برجسته عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که کسب و کارها می توانند در تعامل با بیش از 200 نهاد دولتی، به ارائه خدمات و دستاوردهای خود بپردازند.