آکادمی مزدکس
پلتفرم مزدکس
/

چگونه کیف پول صرافی تترلند را به مزدکس متصل کنم؟ (وب‌سایت)

با توجه به تمرکز مزدکس روی معاملات کریپتو به کریپتو و عدم ارائه خدمات ریالی، با همکاری صورت گرفته با صرافی تترلند شما می‌توانید از این پس دارایی ریالی خود در صرافی تترلند را تنها با یک کلیک به تتر تبدیل کرده و در صرافی مزدکس از آن استفاده کنید.

لطفا جهت فعال‌سازی کیف پول تترلند به نکات زیر توجه فرمایید:

  • شماره همراه ثبت‌شده در بخش حساب کاربری می‌بایست با شماره همراه ثبت‌شده در صرافی تترلند یکسان باشد.
  • امکان واریز و برداشت ریال تنها از طریق صرافی تترلند قابل انجام است.
  • حساب کاربری شما در صرافی تترلند می‌بایست احراز هویت شده باشد.
  • جهت فعالسازی، نیازی به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری شما در صرافی تترلند نیست.
  • کارمزد تبدیل از سمت صرافی تترلند کسر می‌شود.
  • در صورت بروز هرگونه خطا در واریز و یا برداشت ریال می‌بایست با پشتیبانی صرافی تترلند در ارتباط باشید.

نکته : لازم به ذکر است همکاری پلتفرم مزدکس با مجموعه تترلند برای خرید رمزارز تتر (USDT) در تاریخ 1402/04/01 به اتمام رسیده است.

مراحل فعال‌سازی کیف پول 

پس از ورود به حساب کاربری‌، از نوار بالای سایت روی گزینه کیف پول کلیک کنید.

پس از ورود به بخش کیف پول، روی فعال‌سازی کلیک کنید.

پس از انتخاب فعال‌سازی، شرایط استفاده کیف پول تترلند برای شما نمایش داده می‌شود، در صورتی که قبلا در صرافی تترلند حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، گزینه حساب کاربری دارم را کلیک کرده و در غیر این‌ صورت گزینه برو به تترلند را انتخاب کنید. (نحوه ثبت نام در صرافی تترلند)

پس از کلیک روی «حساب کاربری تترلند دارم»، کد تایید توسط صرافی تترلند برای شما ارسال می‌شود، پس از دریافت کد تایید، این کد تایید را در کادر مربوطه وارد کرده و روی گزینه تایید کلیک کنید؛ در صورت عدم دریافت کد تایید با انتخاب دریافت مجدد رمز یکبارمصرف مجدد، کد تایید برای شما ارسال می‌شود.

در صورت عدم یکسان بودن شماره همراه حساب کاربری شما در مزدکس با شماره همراه حساب کاربری شما در تترلند صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با کلیک روی گزینه تایید شماره موبایل جدید به بخش تنظیمات حساب کاربری خود در صرافی مزدکس مراجعه و نسبت به ویرایش شماره همراه خود اقدام کنید.

نحوه ویرایش شماره همراه در صرافی مزدکس

هم‌چنین در صورتی که در صرافی تترلند حساب کاربری ندارید می‌توانید با کلیک بر روی گزینه ثبت نام در تترلند وارد بخش ثبت نام شوید.

در صورت یکسان بودن اطلاعات شما در صرافی مزدکس و تترلند، می‌توانید میزان دارایی خود را در صرافی مزدکس مشاهده کنید.

وضعیت‌های احتمالی

در صورتی که احرازهویت شما در تترلند به‌صورت کامل انجام نشده باشد در قسمت مشخص‌شده با خطای منتظر تایید مدارک مواجه می‌شوید که با کلیک بر روی گزینه (برو به تترلند) به صرافی تترلند جهت تکمیل مراحل احرازهویت هدایت می‌شوید. 

در صورتی که احرازهویت شما در صرافی تترلند رد شده باشد با خطای احرازهویت رد شده مواجه می‌شوید که با کلیک روی گزینه (برو به تترلند) به صرافی تترلند جهت تکمیل مراحل احرازهویت هدایت می‌شوید.

در صورت مواجه شدن با پیام خطا در دریافت اطلاعات روی گزینه بروزرسانی کلیک کنید تا مجدد اطلاعات شما از صرافی تترلند دریافت شود، در صورت عدم دریافت اطلاعات جهت بررسی موضوع از گزینه ارتباط با پشتیبانی استفاده و با کارشناسان در ارتباط باشید.

تبدیل رمزارزها

جهت تبدیل ریال خود به رمزارز تتر و یا تبدیل رمزارز تتر خود به ریال، می‌توانید از گزینه “تبدیل” و یا گزینه “تبدیل همه به USDT” استفاده نمایید.

در صورت استفاده از گزینه “تبدیل” شما می‌توانید مقدار دارایی مد نظر خود را به رمزارز تتر و یا ریال تبدیل کنید.

در این حالت پس از کلیک برروی گزینه “تبدیل” صفحه زیر نمایش داده می‌شود که می‌بایست در بخش پرداختی شما، مقدار و نوع تبدیل (تتر به تومان ، تومان به تتر) خود که قصد تبدیل را دارید وارد نمایید، پس از وارد نمودن مقدار میزان دریافتی شما و همچنین قیمت هر تتر به شما نمایش داده می‌شود. (قیمت تتر با توجه به نوسانات بازار متغیر است)

پس از کلیک رروی گزینه تبدیل، جهت اطمینان از انجام تبدیل از شما تاییدیه دریافت می‌شود که با کلیک روی گزینه تبدیل میزان دارایی انتخاب شده به رمزارز تتر و یا تومان تبدیل می‌شود و در کیف پول مزدکس قابل دسترسی و مشاهده است.

همچنین در صورتی که از گزینه تبدیل همه استفاده کرده باشید، جهت تکمیل فرایند تبدیل از شما تاییدی‌ای دریافت می‌شود که در کیف پول مزدکس قابل دسترسی و مشاهده است. هم چنین تبدیل همه تنها برای تبدیل تومان به رمزارز تتر است.

واریز و یا برداشت تومان

جهت واریز و یا برداشت تومان می‌توانید از بخش کیف پول از گزینه واریز و برداشت در مقابل دارایی‌های به نمایش گذاشته شده شما در کادر تترلند استفاده نمایید.

جهت واریز و یا برداشت پس از کلیک بر روی گزینه واریز و یا برداشت به صرافی تترلند هدایت شده و پس از وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید.

در صورت تمایل به واریز تومان پس از انتخاب یا وارد نمودن مقدار مورد نظر جهت واریز به درگاه پرداخت متصل شده و می‌توانید واریز خود را انجام دهید.

در صورت تمایل به برداشت تومان پس از انتخاب شماره شبا و وارد نمودن مقدار مورد نظر بر روی گزینه برداشت کلیک نمایید تا برداشت شما ثبت گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *