آکادمی مزدکس
پلتفرم مزدکس
/
کاربرد رمزارزها در تجارت خارجی

کاربرد رمزارزها در تجارت خارجی

کاربرد رمزارزها در حوزه‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری و تجارت با در حال توسعه است. امروزه رمزارزها جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارند، ویژگی‌های این دسته از دارایی‌ها باعث شده تا پول دیجیتال تبدیل به یک ابزار قدرتمند جهت انجام مبادلات تجاری شود.

رمزارزها در حال یافتن جایگاه واقعی خود در بین عموم مردم و دولت‌ها هستند و به همین دلیل کشورهای مختلف در حال وضع قوانینی برای استفاده از آنها هستند و به مرور زمان ناگزیر خواهند بود تا رمزارزها را به عنوان یک ابزار مبادلاتی کالا و خدمات به صورت رسمی مورد پذیرش قرار دهند.

در ایران نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود از جمله امکان استخراج رمزارزها و همچنین موارد تحریمی موجود و محدودیت‌های مبادلات ارزی برای تجار تصمیم بر این شده تا با استفاده از قوانینی مشخص، از رمزارزها در مبادلات تجاری مربوط به صادرات و واردات کالا و خدمات از جمله خودرو استفاده شود.

به همین منظور آکادمی مزدکس با همکاری گروه مالی شریف برای اولین‌بار در کشور در نظر دارد دوره کاربرد رمزارزها در تجارت جهانی را با هدف آشنایی کامل فعالان این حوزه با نحوه استفاده از رمزارزها در امور تجاری برگزار نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *