آکادمی مزدکس
پلتفرم مزدکس
/
خرید صندوق‌های بورسی مزدکس؛ مثل آب خوردن معامله کن!

خرید صندوق‌های بورسی مزدکس؛ مثل آب خوردن معامله کن!

خرید سهام صندوق‌های بورسی مزدکس، سریع‌تر و آسان‌تر از همیشه در دسترس شماست. برای اینکار نیازی به صرف مدت زمان زیاد و یا انجام فرایندهای پیچیده ندارید. تنها با چند کلیک ساده می‌توانید به خانواده پویا و خلاق مزدکس بپیوندید. 

در ادامه کلیه مراحل خرید سهام دیجیتال در پلتفرم مزدکس را به صورت گام به گام شرح می‌دهیم.

۱. ثبت نام کن

برای انجام معامله در مزدکس ابتدا باید در این پلتفرم ثبت‌نام کنید. شما می‌توانید  تنها با چند کلیک ساده صاحب حساب کاربری شوید. در قدم اول در نوار بالای سایت، رو گزینه «ثبت نام» کلیک کنید.

در صفحه باز شده از بین روش‌های پیشنهادی (ایمیل یا شماره موبایل) یکی را انتخاب کنید. این فرایند به سادگی طی می‌شود و شما برای ثبت نام تنها به یک آدرس ایمیل، تنظیم رمز عبور پیشرفته جهت امنیت بیشتر، و یک شماره همراه نیاز دارید.

۲. احراز هویت کن

در قدم دوم باید احراز هویت سجامی خود را تکمیل کنید. در صفحه اصلی روی لوگوی «آدمک» رفته و گزینه «حساب کاربری» را انتخاب کنید. پس از ورود به بخش حساب کاربری، گزینه «سجام» را کلیک کرده تا وارد  صفحه فعال سازی شوید.

در این صفحه با ثبت کد ملی، یک پیامک به شماره موبایل ثبت شده شما در سامانه سجام ارسال می‌شود. با وارد کردن کد ارسال شده، اطلاعات هویتی شامل نام، نام خانوادگی، شماره موبایل، تاریخ تولد و همچنین اطلاعات بانکی شما نمایش داده می‌شود. پس از بررسی، صحت آنها را تایید کنید. 

در انتها پیام «احراز هویت سجام با موفقیت انجام شد» به شما نمایش داده می‌شود.

۳. پول بریز

برای واریز ریالی در صفحه اصلی روی گزینه «کیف پول» و سپس «واریز» کلیک کنید. در صفحه باز شده از بین کارت‌های بانکی خود یکی را انتخاب کرده، مبلغ را وارد و مجددا روی گزینه «واریز» کلیک کنید. سپس به درگاه پرداخت متصل شده و با تکمیل اطلاعات بانکی خود، مبلغ مورد نظر بلافاصله به حساب کیف پول ریالی شما در مزدکس واریز می‌شود. 

۴. انتخاب کن

برای خرید واحدهای یک صندوق بورسی، به قسمت «بازارها» در منو بالا صفحه اصلی رفته و زبانه را روی «توکن بهادار» تنظیم کنید تا صندوق‌های بورسی قابل معامله در مزدکس به شما نمایش داده شود. در حال حاضر صندوق های زیر در مزدکس لیست شده‌اند که با کلیک بر روی هر یک، به صفحه بازار صندوق مربوطه هدایت می‌شوید:

  1. صندوق سرمایه گذاری توان
  2. صندوق سرمایه گذاری زعفران سحرخیز
  3. صندوق سرمایه گذاری کارا
  4. صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم
  5. صندوق طلای لوتوس
  6. صندوق سرمایه گذاری آکورد
  7. صندوق سرمایه گذاری فیروزه
  8. صندوق سرمایه گذاری پترو آگاه
  9. صندوق سرمایه گذاری تمشک 
  10. صندوق سکه طلای کهربا 
  11. صندوق سکه طلای گوهر
  12. صندوق سرمایه گذاری هم وزن
  13. صندوق سرمایه گذاری اهرم
  14. صندوق سرمایه گذاری افران

۵. سفارش بزن

برای ثبت سفارش خرید، کافیست پس از ورود به حساب کاربری خود، از سربرگ معامله، گزینه «معامله ساده» را انتخاب کنید.

در اینجا می‌توانید با انتخاب نوع دارایی، مقدار مورد نظر را خریداری کنید. پس از مشاهده قیمت و تایید آن، مقدار مورد نیاز شما خریداری و در کیف پولتان قابل مشاهده است.

این بود پنج گام اصلی برای ثبت‌نام و خرید واحدهای صندوق‌های بورسی مزدکس. پلتفرم مزدکس اولین و تنها ارائه دهنده توکن‌های بهادار و صندوق های بورسی در بستر بلاکچین در ایران است که از امکان معاملات سهام به صورت 24 ساعته، در هفت روز هفته برای کاربران خود پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *