آکادمی مزدکس
پلتفرم مزدکس
/

واریز و خرید ریالی توکن های بهادار

ابتدا پس از ورود به سایت مزدکس، وارد صفحه “کیف پول” می‌شویم:

چنانچه از قبل فرایند احراز هویت “سجام” را انجام داده باشید، واریز ریالی به صورت خودکار برای شما فعال می‌شود و در غیر اینصورت پس از طی مراحل احراز هویت “سجام”، امکان واریز ریالی برای شما فعال می‌شود.

جهت واریز ریالی بر روی دکمه “واریز” کلیک می‌کنیم. در کادر باز شده ابتدا شماره کارت بانکی که قصد خرید با آن را دارید وارد و ذخیره می‌کنیم؛ سپس مبلغ مورد نظر را  که در بازه “حداقل 20,000 ریال” و “حداکثر 250,000,000 ریال ” است وارد می کنیم.در نهایت روی دکمه واریز کلیک و به صورت خودکار وارد صفحه پرداخت اینترنتی شده، اطلاعات کارت بانکی را وارد و پرداخت را تکمیل می‌کنیم. لازم به ذکر است کارمزد واریز “صفر” است.

پس از انجام عملیات و با بازگشت به صفحه کیف پول مزدکس، موجودی شارژ شده شما نمایش داده می‌شود:

نکته : لازم به ذکر است همکاری پلتفرم مزدکس با مجموعه تترلند برای خرید رمزارز تتر (USDT) در تاریخ 1402/04/01 به اتمام رسیده است.

خرید ریالی توکن‌های بهادار

جهت خرید توکن‌های بهادار از نوار بالای صفحه وارد قسمت “ترید پیشرفته” می‌شویم:

در صفحه ترید پیشرفته و در قسمت لیست رمزارزها گزینه “توکن بهادار” و سپس بازار “ریال” را انتخاب می‌کنیم.

لیست نمایش داده شده، توکن‌های بهادار بازار ریالی مزدکس است و همانند رمزارزهای دیگر، امکان ترید با ابزارهای مختلف مانند OCO و STOP-LIMIT و سفارش عادی و سفارش سریع  را دارا است:

 نحوه برداشت ریالی

جهت برداشت از کیف پول ریالی مزدکس، ابتدا وارد قسمت کیف پول شده و از بخش “کیف پول ریالی” گزینه برداشت را انتخاب کرده و سپس همانند فرآیند واریز، کادری به شما نمایش داده می‌شود که اطلاعات شبای کارت بانکی را باید وارد و ذخیره کنید و در کادر بعدی میزان مبلغ برداشتی که بین بازه “حداقل 100,000 ریال” و “حداکثر 250,000,00 ریال” است را وارد می‌کنیم:

پس از ثبت و تائید اطلاعات، مبلغ درخواستی در سیکل بعدی تسویه شاپرک، از طریق شبا واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است کارمزد برداشت در حال حاضر 30,000 ریال است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *